!!! POSLEDNÍ OBJEDNÁVKY ODESÍLÁME 19. 12. 2018 !!! poté až 2. 1. 2019

Rozhovor s Monikou Bagarovou

Přinášíme vám rozhovor s úspěšnou závodnicí kategorie Bikini fitness, stále usměvavou fitness nadšenkyní s božským tělem - Monikou Moonnii BG Bagarovou. Zajímá vás, co si pro vás Monča chystá, jaká je její filozofie zdravého životního stylu a další odpovědi? Pojďme na to!

29177046_1825900624127514_7933720969934274560_o

Mončo, můžeš se nám pro začátek krátce představit?

Zdravím Vás! Jsem fitness nadšenkyně již léta a zdravý životní styl se stal mou každodenní součástí. Mám za sebou dvě závodní sezóny v bikini fitness. Aktuálně mám pauzu kvůli budování kariéry, ale určitě bych se k závodění ráda vrátila. Plánuji velké zahraniční soutěže a na ty musí být člověk řádně připravený. Stojí to veškerý čas, úsilí a finance. Do toho pak musím jít na 100%, nikoli jen polovičatě.

Co tě navedlo na cestu zdravého životního stylu?               

Věnovala jsem se dříve modelingu, a tak byl samozřejmostí. Nicméně jako spousta slečen jsem si prošla řadou přešlapů a omylů, nesmyslných diet a pravý zdravý životní styl vlastně hledala. Naštěstí jsem nikdy netrpěla žádnou poruchou příjmu potravy, na to se a jídlo příliš miluji J Aby ne, jsem znamením býk.

Jaké služby můžeš lidem nabídnout?

Aktuálně se věnuji dráze advokacie, tedy nezbývá mi čas na trénování jiných, jsem ráda, že nyní „ukoučuji“ sebe :-D Mohu poradit na dálku, jak ve stravování, tak trénincích. Nicméně ráda bych zdůraznila, že nejsem žádný trenér ani výživový poradce, nemám na to vystudovanou patřičnou školu a certifikáty z kurzů v dnešní době trenérů-rychlokvašek považuji za absolutní minimum.

Věnuji se fotomodelingu a myslím, že výsledky jsou dobré. Proto se na mě neváhejte obrátit s nabídkami spolupráce, ráda se budu podílet na nových projektech/produktech a zapůjčím svou tvář :-).

Můžeš nám stručně popsat tvou filozofii zdravého životního stylu?

Všeho s mírou a poslouchej své tělo. Zřejmě takto bych to vyjádřila. Nejsem zastánce extrémů, tedy „cheatday“ nebo naopak vařené kuře ve vodě a okurka. Lidé jsou všežravci a měli by jíst všechno. Nevynechávám ani lepek nebo laktózu, nejsem alergik. Proč bych měla? Jediné, co bez lepku uznávám, je mé tričko s nápisem „Are you gluten free?“ :-D

Jak vypadá tvá typická snídaně?

O víkendu jsem si zamilovala vejce se zeleninou a to mi zůstalo po dlouhé roky. Dělám si omeletu se šunkou a kozím sýrem. Hned po probuzení se většinou neláduji sacharidy, ty zařazuji až dopoledne.

18699470_1528208327230080_6698224015785400404_o

Máš ráda sladké? Pokud ano, jak často hřešíš nebo jak řešíš chutě na něj?                    

Věkem mi odchází chutě a zvyšuje se motivace a odříkání. Pamatuji si den po prvních závodech. Nacpala jsem se vším možným. Po posledních jsem si dala jen sushi, jeden donnut a byla jsem happy jak dva grepy.

Řeším to pocitově. Když natáhnu příliš mnoho vody a kalhoty jsou mi těsnější, snížím sacharidy a zakážu si cukrovinky. Jinak si mimo závodní sezónu dám vždy, když mám chuť. Snažím se klasické cukrovinky nejíst, raději se odměním zdravým dortem, fitness arašídovým máslem nebo proteinovou tyčinkou.

Co bys doporučila lidem, kteří chtějí začít žít zdravěji, ale nedaří se jim vystoupit ze zajetých kolejí?

Dát si facku J Neustále si říkáme: to nejde, nemůžu, nestíhám… Život je jen o stanovení priorit. Když chci vypadat dobře, tak prostě budu. Tak se chci v životě cítit. Jedinou překážkou, kterou považuji za relevantní, může být jen špatné zdraví.

A co trénink? Jaký druh pohybu osobně upřednostňuješ, kam vedou tvé sportovní kroky?

Fitko, fitko, fitko. Protože jsem milovník elektronické hudby, navštěvuji teď John Reed, kromě posilovací zóny tam najdeme i crossfit zónu nebo skupinové lekce. Vyřádím se tam vždy na maximum.

Kdybys měla vybrat jeden styl tréninku, který je podle tebe nejlepší pro shazování hmotnosti, co by to bylo a proč?

Nejlepší je HIT. Tam jsem vždy viděla výsledky nejrychleji. Ale moc mi to nevyhovuje, nemám takovou kondičku. Osobně provádím raději dvoufázový trénink - silový trénink k večeru v kombinaci s kardiem ráno nalačno (schody, pás, eliptický trenažér).

28424443_1817751561609087_5659434474176796189_o_1

Co máš v plánu si připravit pro naše čtenáře?

Ukážu Vám, především slečnám, jak na pevný zadeček! Léta jsem dělala chybu (aneb jak jsem psala o omylech a přešlapech) a cvičila nohy a hýždě pouze silově. Pro nás „kentauříky“ se silnějšími nožkami je třeba vypalovat a zpevňovat, nikoli jen dřepovat s co možno nejvyšší váhou.

S pomocí Crossathlete.cz a jejich odporovými gumami Vám ukážu, jak si budovat zadeček snů!

A na závěr – co bys vzkázala našim čtenářům?

Nevzdávejte se svých snů. Zkuste se zamyslet a říct si, zda žijete život, který jste si přáli. Nikdy není pozdě.

Děkujeme! Budeme se těšit na tvé příspěvky.

Sledujte Moniku na Instagramu, kde najdete nejen spoustu fotek, postupně i rady a doporučení, které pro vás Monča připravuje! 

 

Nejoblíbenější značky